Q & A často kladené otázky

Před objednávkou

Hledám jednoduchý pokladní systém. Zvládnu se Harsys naučit? Každý, i sebejednodušší pokladní systém pro restaurace vyžaduje nějaký čas, než ho plně ovládnete. Harsys ale uvedete do chodu velmi rychle - ať už sami, nebo s naší pomocí.

Pospícháte-li, pak doporučujeme objednat si instalaci a zaškolení naším technikem.

Funkce Harsysu si můžete osvojovat postupně. Zpočátku tak může fungovat ve zjednodušeném režimu - jako pouhá elektronická pokladna. A teprve postupně objevíte, že Harsys ale není jen obyčejná restaurační kasa, ale chytrý pokladní software.
Jak rychle mi vybraný pokladní systém dodáte? Kompletní pokladní systém pro restaurace Harsys, tj. hardware a software spolu se zvoleným balíčkem služeb, jsme obvykle schopni dodat velmi rychle - nejdéle do týdne.

Pokud si chcete systém nainstalovat sami, tedy nepožadujete asistenci našeho technika, pak vám jej zvládneme poslat třeba i dnes nebo následující pracovní den.
Je cena za nákup systému konečná, nebo budu muset donekonečna platit měsíční paušál? Pokud nemáte pravidelné platby rádi, pak jste tu správně: Harsys si lze normálně koupit, bez dalších povinných poplatků.

Podrobné informace o rozdílech mezi koupí a pronájmem
Mohu si koupit nejprve levnější verzi a v budoucnu případně doplatit na nějakou vyšší? Samozřejmě je to možné: Do začátku si klidně kupte třeba LITE bez skladů. A pokud se později rozhodnete začít hlídat i sklady (třeba kvůli nepoctivému personálu)...prostě sklady dokoupíte. U nás se doplácí jen rozdíl mezi variantami programu dle aktuálního ceníku a nic navíc.

Během času si můžete původně zakoupenou licenci libovolně rozšiřovat či dokupovat další dostupné moduly.
Je možný nákup na splátky? Rozhodně ano. Zavolejte a dostupné varianty prodeje vám vysvětlíme.

Podrobné info o možných způsobech nákupu
Mohu si Harsys nainstalovat na vlastní hardware, který mi zbyl po předchozím systému? Ano, je to možné, protože Harsys bez problému funguje na běžném počítači s Windows. Vhodnost vašeho hardware ale doporučujeme předem konzultovat s naší technickou podporou. Posoudíme, co vše lze využít a případně doporučíme, co raději vyměnit. Na hraní s demoverzí nemám čas. Může mi někdo předvést, jak program funguje? Samozřejmě: Pokladní systém Harsys vám rádi ještě před zakoupením předvedeme. Jak to funguje? Domluvíme si s vámi konkrétní termín, zavoláme a pomocí vzdálené správy program nainstalujeme na zkoušku. V rámci hovoru předvedeme základní funkce programu a zodpovíme vaše případné dotazy.

Rádi vás také přivítáme přímo u nás v naší kanceláři, nebo, budete-li mít zájem, vyšleme k vám obchodního zástupce.
Potřebuje kasa internet? Na rozdíl od jiných programů jsou data Harsysu přímo u vás, ne v cizím cloudu. Díky tomu do vašich dat nikdo nevidí a také kasa nemusí být stále online, na internetu. Přípojení k internetu je sice výhodou (nejen pro naši technickou podporu, ale i pro vás - chcete-li se k systému připojit z domova), ale není nezbytné.

Naplnění programu, příprava prodejního ceníku (dat)

Zvládnu do programu naplnit náš jídelní lístek? Naplnění programu daty není těžké; nějaký čas ale samozřejmě zabere. Pokud chcete urychlit spuštění systému a nebo nemáte moc času, objednejte si přípravu ceníku u nás. Postačí zaslat e‑mailem váš nápojový a jídelní lístek a my vše do programu zadáme za vás. Musím do programu zadávat i receptury? Není to nutné. Program funguje i bez receptur. Receptury můžete (budete-li později chtít sledovat i např. spotřebu surovin kuchyně) zadávat do programu kdykoliv během jeho užívání - i dodatečně. Systém ale lze docela dobře nastartovat a provozovat i bez receptur. Kolik času naplnění systému zabere? Může to být několik málo hodin nebo i celý den - podle toho, kolik máte položek. Pokud během zadávání narazíte na nějaký problém, můžete samozřejmě zavolat na naši hot-line: naši technici vám pomohou, případně poradí nějaký „fígl“, jak si práci usnadnit.

Objednáte-li si přípravu ceníku u nás, můžete využít čas jinak - my vám systém připravíme podle zaslaných podkladů.
Mohu data do programu nahrát z excelu? Nebo z mého předchozího programu? Pokud budete mít data ve správném formátu, půjde to. Máte-li zájem o importní modul, kontaktujte nás. Posoudíme i vhodnost vašich dat pro import a případně je upravíme..

Někdy je ale lepší vše navrhnout znovu - čistě a lépe. Poradíme vám.

Po instalaci, technická podpora

Jakou poskytujete záruku na zařízení a program? Záruka na u nás zakoupený hardware se řídí platnou legislativou. I pro firemní zákazníky poskytujeme na většinu položek 24 měsíců. Na funkčnost a bezchybnost software je záruka 6 měsíců v rámci podpory zdarma, v dalším období pak v rámci předplatného.

Pokud se přidáte k našim předplatitelům, budete mít záruku dostupnosti všech vydaných nových verzí programu i v budoucnu.

V případě pronájmu jsou i nové vydané verze již zahrnuty v ceně měsíčního paušálu.
Co když si nebudu s něčím vědět rady? Prvních 6 měsíců budete mít podporu v pracovní dny od 8 do 16h zdarma. Můžete zavolat s jakýmkoli dotazem a bez obav z dalších poplatků. Po uplynutí 6 měsíců - budete-li mít zájem - si můžete podporu předplatit i pro další období.

V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.
Co když se mi něco porouchá mimo pracovní dobu podpory (8-16h)? Za mírný poplatek je možné získat službu „Podpora PLUS“. Pak můžete volat každý den, vč. víkendů a svátků, kdykoli od 8 až do 22h. Kolik mě bude stát zavolání na ABX hot-line? Vůbec nic - pokud máte podporu zdarma (6 měsíců po zakoupení systému nebo v rámci pronájmu), nebo jste předplatitelem podpory. U nás se - na rozdíl od jiných pokladních systémů - za čas, který s vámi protelefonujeme, nic neplatí! Stejně tak vám zdarma odpovíme i na písemný dotaz.

V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.
Co je součástí technické podpory a kolik podpora stojí? Technická podpora zahrnuje veškerou pomoc po telefonu, včetně případného připojení k vašemu počítači pomocí vzdálené správy TeamViewer. Zodpovíme také vaše písemné dotazy a máte nárok na nejnovější verze našich programů.

Při vyřizování požadavků nedržíme v ruce stopky; strávený čas neúčtujeme. Po uplynutí 6 měsíců od zakoupení programu, kdy je veškerá podpora zdarma, vám nabídneme předplatné pro další období: výše ročního paušálu závisí na typu a počtu licencí, počtu pokladen a podobně.

Orientační cenu vám sdělíme na vyžádání.

V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.

Ostatní

Funguje Harsys stejně jako registrační pokladna? Podporuje EET? Harsys samozřejmě plně nahradí jakoukoli klasickou „registrační pokladnu“, a nejen to - poskytuje spustu funkcí a přehledů, které tlačítkové klasické pokladny nemají a ani nemohou mít.

EET modul je stále součástí programu Harsys, přestože EET je již delší dobu zrušena a EET servery finanční správy jsou mimo provoz. Pokud by případně došlo k obnovení EET v původním stavu, bude možné modul znovu aktivovat.
Nenašli jste zde odpověď na vaši otázku? Volejte 353 561 986 nebo nám napište.
arrow-up-up