Hledám jednoduchý pokladní systém. Zvládnu se Harsys naučit?Každý, i sebejednodušší pokladní systém pro restaurace vyžaduje nějaký čas, než ho plně ovládnete. Harsys ale uvedete do chodu velmi rychle - ať už sami, nebo s naší pomocí.
Pospícháte-li, pak doporučujeme objednat si instalaci a zaškolení naším technikem.
Funkce Harsysu si můžete osvojovat postupně. Zpočátku tak může fungovat ve zjednodušeném režimu - jako pouhá elektronická pokladna. A teprve postupně objevíte, že Harsys ale není jen obyčejná restaurační kasa, ale chytrý pokladní software.Jak rychle mi vybraný pokladní systém dodáte?Kompletní pokladní systém pro restaurace Harsys, tj. hardware a software spolu se zvoleným balíčkem služeb, jsme obvykle schopni dodat velmi rychle - nejdéle do týdne.
Pokud si chcete systém nainstalovat sami, tedy nepožadujete asistenci našeho technika, pak vám jej zvládneme poslat třeba i dnes nebo následující pracovní den.Je cena za nákup systému konečná, nebo budu muset donekonečna platit měsíční paušál?Pokud nemáte pravidelné platby rádi, pak jste tu správně: Harsys si lze normálně koupit, bez dalších povinných poplatků.
Podrobné informace o rozdílech mezi koupí a pronájmemMohu si koupit nejprve levnější verzi a v budoucnu případně doplatit na nějakou vyšší?Samozřejmě je to možné: Do začátku si klidně kupte třeba LITE bez skladů. A pokud se později rozhodnete začít hlídat i sklady (třeba kvůli nepoctivému personálu)...prostě sklady dokoupíte. U nás se doplácí jen rozdíl mezi variantami programu dle aktuálního ceníku a nic navíc.
Během času si můžete původně zakoupenou licenci libovolně rozšiřovat či dokupovat další dostupné moduly.Je možný nákup na splátky?Rozhodně ano. Zavolejte a dostupné varianty prodeje vám vysvětlíme.
Podrobné info o možných způsobech nákupuMohu si Harsys nainstalovat na vlastní hardware, který mi zbyl po předchozím systému?Ano, je to možné, protože Harsys bez problému funguje na běžném počítači s Windows. Vhodnost vašeho hardware ale doporučujeme předem konzultovat s naší technickou podporou. Posoudíme, co vše lze využít a případně doporučíme, co raději vyměnit.Na hraní s demoverzí nemám čas. Může mi někdo předvést, jak program funguje?Samozřejmě: Pokladní systém Harsys vám rádi ještě před zakoupením předvedeme. Jak to funguje? Domluvíme si s vámi konkrétní termín, zavoláme a pomocí vzdálené správy program nainstalujeme na zkoušku. V rámci hovoru předvedeme základní funkce programu a zodpovíme vaše případné dotazy.
Rádi vás také přivítáme přímo u nás v naší kanceláři, nebo, budete-li mít zájem, vyšleme k vám obchodního zástupce.Potřebuje kasa internet?Na rozdíl od jiných programů jsou data Harsysu přímo u vás, ne v cizím cloudu. Díky tomu do vašich dat nikdo nevidí a také kasa nemusí být stále online, na internetu. Přípojení k internetu je sice výhodou (nejen pro naši technickou podporu, ale i pro vás - chcete-li se k systému připojit z domova), ale není nezbytné.
Zvládnu do programu naplnit náš jídelní lístek?Naplnění programu daty není těžké; nějaký čas ale samozřejmě zabere. Pokud chcete urychlit spuštění systému a nebo nemáte moc času, objednejte si přípravu ceníku u nás. Postačí zaslat e‑mailem váš nápojový a jídelní lístek a my vše do programu zadáme za vás.Musím do programu zadávat i receptury?Není to nutné. Program funguje i bez receptur. Receptury můžete (budete-li později chtít sledovat i např. spotřebu surovin kuchyně) zadávat do programu kdykoliv během jeho užívání - i dodatečně. Systém ale lze docela dobře nastartovat a provozovat i bez receptur.Kolik času naplnění systému zabere?Může to být několik málo hodin nebo i celý den - podle toho, kolik máte položek. Pokud během zadávání narazíte na nějaký problém, můžete samozřejmě zavolat na naši hot-line: naši technici vám pomohou, případně poradí nějaký „fígl“, jak si práci usnadnit.
Objednáte-li si přípravu ceníku u nás, můžete využít čas jinak - my vám systém připravíme podle zaslaných podkladů.Mohu data do programu nahrát z excelu? Nebo z mého předchozího programu?Pokud budete mít data ve správném formátu, půjde to. Máte-li zájem o importní modul, kontaktujte nás. Posoudíme i vhodnost vašich dat pro import a případně je upravíme..
Někdy je ale lepší vše navrhnout znovu - čistě a lépe. Poradíme vám.
Po instalaci, technická podpora
Jakou poskytujete záruku na zařízení a program?Záruka na u nás zakoupený hardware se řídí platnou legislativou. I pro firemní zákazníky poskytujeme na většinu položek 24 měsíců. Na funkčnost a bezchybnost software je záruka 6 měsíců v rámci podpory zdarma, v dalším období pak v rámci předplatného.
Pokud se přidáte k našim předplatitelům, budete mít záruku dostupnosti všech vydaných nových verzí programu i v budoucnu.
V případě pronájmu jsou i nové vydané verze již zahrnuty v ceně měsíčního paušálu.Co když si nebudu s něčím vědět rady?Prvních 6 měsíců budete mít podporu v pracovní dny od 8 do 16h zdarma. Můžete zavolat s jakýmkoli dotazem a bez obav z dalších poplatků. Po uplynutí 6 měsíců - budete-li mít zájem - si můžete podporu předplatit i pro další období.
V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.Co když se mi něco porouchá mimo pracovní dobu podpory (8-16h)?Za mírný poplatek je možné získat službu „Podpora PLUS“. Pak můžete volat každý den, vč. víkendů a svátků, kdykoli od 8 až do 22h.Kolik mě bude stát zavolání na ABX hot-line?Vůbec nic - pokud máte podporu zdarma (6 měsíců po zakoupení systému nebo v rámci pronájmu), nebo jste předplatitelem podpory. U nás se - na rozdíl od jiných pokladních systémů - za čas, který s vámi protelefonujeme, nic neplatí! Stejně tak vám zdarma odpovíme i na písemný dotaz.
V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.Co je součástí technické podpory a kolik podpora stojí?Technická podpora zahrnuje veškerou pomoc po telefonu, včetně případného připojení k vašemu počítači pomocí vzdálené správy TeamViewer. Zodpovíme také vaše písemné dotazy a máte nárok na nejnovější verze našich programů.
Při vyřizování požadavků nedržíme v ruce stopky; strávený čas neúčtujeme. Po uplynutí 6 měsíců od zakoupení programu, kdy je veškerá podpora zdarma, vám nabídneme předplatné pro další období: výše ročního paušálu závisí na typu a počtu licencí, počtu pokladen a podobně.
Orientační cenu vám sdělíme na vyžádání.
V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.
Ostatní
Funguje Harsys stejně jako registrační pokladna? Podporuje EET?Harsys samozřejmě plně nahradí jakoukoli klasickou „registrační pokladnu“, a nejen to - poskytuje spustu funkcí a přehledů, které tlačítkové klasické pokladny nemají a ani nemohou mít.
EET modul je stále součástí programu Harsys, přestože EET je již delší dobu zrušena a EET servery finanční správy jsou mimo provoz. Pokud by případně došlo k obnovení EET v původním stavu, bude možné modul znovu aktivovat.
Nenašli jste zde odpověď na vaši otázku? Volejte 353 561 986 nebo nám napište.
Vyměňte a ušetřetePři přechodu z jiného systému vám poskytneme velkou slevu. Předchozí náklady zohledníme v cenové nabídce.WindowsHarsys lze provozovat na běžném počítači s OS Windows.Cenová nabídkaKalkulaci na míru vytvoříme a zašleme obratem. Volejte 774 719 494, nebo nám napište.Náš hardwareNabízíme vyzkoušený hardware, který známe, umíme s ním pomoci a který je opravdu vhodný do gastro provozu.arrow-up-up